Co w AHF z 2000 logować ?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • anpado
    Drive
    • 2011
    • 65

    Co w AHF z 2000 logować ?

    Tu sa dokładniejsze zdjęcia...
    После поисков и переписок по инету, решенил ставить газовую стойку на свою Octavia FL. Встречая вот такие распечатки. И вот такие.... Пришёл к выводу,
  • guzolot
    Rider
    • 2010
    • 473

    #2
    Co w AHF z 2000 logować ?

    Witam,
    Chciałem z kolegą zrobić logi jego skodzinki.
    Posiada O1 z 2000r z silnikiem AHF.
    Czy logować te same kanały co dla ASZ z 2004?

    Pozdrawiam
    Andrzej
    Sprzedam dom: http://www.paulinaguzek.pl/dom/
    ---


    A to moja skodzinka:
    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?p=1470014

    Komentarz

    • przemik
      RS
      • 2012
      • 1610

      #3
      Statyczne: 000,001,003,004,007,013
      Statyczne w trybie Basic Settings: 000,003,004,011
      Dynamiczne:000,001,003,004,008,010,011
      Przemek
      DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
      A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
      80 B3 Limo 1.6 TD SB

      Komentarz

      • guzolot
        Rider
        • 2010
        • 473

        #4
        przemik, dzięki.
        Tylko jest jeden problem. Nie wiem gdzie kliknąć w VCDS 11.11.3 aby zrobić logi basic settings ops:

        Czy mogę prosić o ścieżkę dostępu do odpowiedniego okienka ?
        Co po kolei klikać?
        Sprzedam dom: http://www.paulinaguzek.pl/dom/
        ---


        A to moja skodzinka:
        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?p=1470014

        Komentarz

        • przemik
          RS
          • 2012
          • 1610

          #5
          Ustawiasz grupę ktorą chcesz zalogowac np.000 i w dolnym lewym rogu masz guzik "switch to Basic Settings" (zakladam ze masz ang. VAG)... ECU wchodzi w tryb wykonawczy i mruga kontrolka swiec zarowych.
          Przemek
          DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
          A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
          80 B3 Limo 1.6 TD SB

          Komentarz

          • guzolot
            Rider
            • 2010
            • 473

            #6
            mam polski VCDS.
            Jak wejdę do "silnik" to są tam guziki "bloki pomiarowe", "pomiary rozszerzone", "pojedynczy pomiar".
            Przy logowaniu wchodziłem zdaje się w bloki pomiarowe i wtedy wyskakuje okienko podobne do tego na załączonym obrazku, ale tego lewego dolnego nie przypominam sobie. Chyba że jakoś dziwnie opisany jest.
            Poza tym robiłem logowanie jednej grupy, 2 pozostałe były puste.

            Może po prostu ściągnę vag-com'a? Tylko czy kabelek z adaco będzie działał

            Załączyłem widok z VCDS-a teraz wiem dlaczego miałem problem z guzikiem basic settings
            Załączone pliki
            Sprzedam dom: http://www.paulinaguzek.pl/dom/
            ---


            A to moja skodzinka:
            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?p=1470014

            Komentarz

            • bradley
              L&K
              • 2008
              • 1465

              #7
              Przeciez masz nastawy po lewej na dole. To to ssamo co basic settings. Tylko, ze to dziala jak pozostale dwie grupy masz wylaczone, czyli tylko jadna grupe mzoesz miec aktywna. Polski vcds czy polski vag?
              VW Vento 1.9TDI 1Z ++
              Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
              Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

              Komentarz

              • guzolot
                Rider
                • 2010
                • 473

                #8
                bradley, Mam polski vcds 11.11.3
                "Przełącz na nastawy (04)" nijak mi się nie kojarzyło z Basic Settings
                Sprzedam dom: http://www.paulinaguzek.pl/dom/
                ---


                A to moja skodzinka:
                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?p=1470014

                Komentarz

                • przemik
                  RS
                  • 2012
                  • 1610

                  #9
                  basic = podstawowy
                  settings - ustawiac/nastawiac

                  Przemek
                  DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                  A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                  80 B3 Limo 1.6 TD SB

                  Komentarz

                  • guzolot
                    Rider
                    • 2010
                    • 473

                    #10
                    Wczoraj zrobiliśmy z kolegą logi. Oto one. Dodam tylko, że zmienna geometria jest zablokowana gdyż turbina przeładowywała i odcinało. Mechanik nie potrafił ustawić turbiny tak aby było dobrze. Teraz nie odcina. Tyle z rozmów z kumplem. Jak się zarejestruje/zaloguje to pewnie coś doda od siebie.

                    O1 z 2000 roku, kombi z silnikiem AHF:

                    Dynamiczne:
                    Log (0 - 000)
                    Log (1 - 001)
                    Log (2 - 003)
                    Log (3 - 004)
                    Log (4 - 008)
                    Log (5 - 010)
                    Log (6 - 011)

                    Statyczne:
                    Log (0 - 000)
                    Log (1 - 001)
                    Log (2 - 003)
                    Log (3 - 004)
                    Log (4 - 007)
                    Log (5 - 013)

                    Basic Settings:
                    Log (0 - 000)
                    Log (1 - 004)
                    Log (2 - 003)
                    Log (3 - 011)
                    Sprzedam dom: http://www.paulinaguzek.pl/dom/
                    ---


                    A to moja skodzinka:
                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?p=1470014

                    Komentarz

                    • przemik
                      RS
                      • 2012
                      • 1610

                      #11
                      Co było dokladnie robione ze sprezarką...??? bo regulacja cisnienia doladowania nie działa wcale...

                      Cała reszta bardzo OK.
                      Uklad wtryskowy w stanie bardzo dobrym wręcz wzorowym.
                      Przemek
                      DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                      A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                      80 B3 Limo 1.6 TD SB

                      Komentarz

                      • rOBERTO795
                        RS
                        • 2009
                        • 3465
                        • Octavia III (5E3)
                        • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                        #12
                        Troszke pijezdziliscie. turbo wstaje jak slimak i geometria nie dziala. reszta jak z ksiazki.
                        OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                        DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                        Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                        Komentarz

                        • guzolot
                          Rider
                          • 2010
                          • 473

                          #13
                          Właściciel nie zna się na mechanice. Przekazał mi takie info:

                          Sprężarka była „skręcana” przed odłączeniem zmiennej geometrii – pewnie z 10x wyjmowana była taka śruba z nakrętką która była skręcana do 2,5cm. Nie wiem jak po odłączeniu zmiennej geometrii, czy przywrócony został stan fabryczny ustawienia…

                          Odłączenie zmiennej geometrii nastąpiło przez odcięcie dopływu jednego z dwóch przewodów – wydaje mi się że tego drugiego od podszybia [wstawiona została jakby podkładka].
                          Turbinę odcinało około 3-tys na 4-tym biegu.
                          Powiedział mi tego gość, że ten rodzaj podłączenia nie powinien w ogóle działać, a działa – i dla niego jest to zaprzeczenie zasad działania turbin…
                          „Działa” w sensie że turbo działa i się nie wyłącza.
                          Tylko tyle mogę dodać, więcej szczegółów nie znam.


                          Sądzę z wczorajszych rozmów, że mechanik nie potrafił ustawić regulacji to ją wyłączył. W sensie regulację geometrii turbiny ustawiając na sztywno tak aby nie odcinało turbo z powodu przeładowania. Bez tego dość często występowało odcięcie. Po zgaszeniu silnika i odpaleniu wracał stan powiedzmy normalnej pracy. Turbinę mechanik czyścił. Na ile skutecznie? Trudno powiedzieć.

                          [ Dodano: Pon 01 Paź, 12 10:49 ]
                          rOBERTO795, oj tam, oj tam. jeździ się tylko na dynamicznych :szeroki_usmiech
                          reszta na poboczu
                          Sprzedam dom: http://www.paulinaguzek.pl/dom/
                          ---


                          A to moja skodzinka:
                          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?p=1470014

                          Komentarz

                          • rOBERTO795
                            RS
                            • 2009
                            • 3465
                            • Octavia III (5E3)
                            • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                            #14
                            Zamieszczone przez guzolot
                            Właściciel nie zna się na mechanice. Przekazał mi takie info:

                            Sprężarka była „skręcana” przed odłączeniem zmiennej geometrii – pewnie z 10x wyjmowana była taka śruba z nakrętką która była skręcana do 2,5cm. Nie wiem jak po odłączeniu zmiennej geometrii, czy przywrócony został stan fabryczny ustawienia…

                            Odłączenie zmiennej geometrii nastąpiło przez odcięcie dopływu jednego z dwóch przewodów – wydaje mi się że tego drugiego od podszybia [wstawiona została jakby podkładka].
                            Turbinę odcinało około 3-tys na 4-tym biegu.
                            Powiedział mi tego gość, że ten rodzaj podłączenia nie powinien w ogóle działać, a działa – i dla niego jest to zaprzeczenie zasad działania turbin…
                            „Działa” w sensie że turbo działa i się nie wyłącza.
                            Tylko tyle mogę dodać, więcej szczegółów nie znam.


                            Sądzę z wczorajszych rozmów, że mechanik nie potrafił ustawić regulacji to ją wyłączył. W sensie regulację geometrii turbiny ustawiając na sztywno tak aby nie odcinało turbo z powodu przeładowania. Bez tego dość często występowało odcięcie. Po zgaszeniu silnika i odpaleniu wracał stan powiedzmy normalnej pracy. Turbinę mechanik czyścił. Na ile skutecznie? Trudno powiedzieć.

                            [ Dodano: Pon 01 Paź, 12 10:49 ]
                            rOBERTO795, oj tam, oj tam. jeździ się tylko na dynamicznych :szeroki_usmiech
                            reszta na poboczu
                            Dobra rada podlaczcie podcisnienie do sterowania geometria i zmiencie mechanika.
                            OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                            DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                            Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                            Komentarz

                            • guzolot
                              Rider
                              • 2010
                              • 473

                              #15
                              No ale jak było podłączone to odcinało turbinę.
                              Co do mechanika, to oczywiście. Kumpel już mnie zapytał czy znam jakiegoś w Wa-wie lub w pobliżu.
                              No oczywiście aby ceną nie zabił a zrobił to co trzeba. :lol:
                              Sprzedam dom: http://www.paulinaguzek.pl/dom/
                              ---


                              A to moja skodzinka:
                              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?p=1470014

                              Komentarz

                              • rOBERTO795
                                RS
                                • 2009
                                • 3465
                                • Octavia III (5E3)
                                • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                                #16
                                wpadal w tryb awaryjny bo turbo przeladowywalo.
                                OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                Komentarz

                                • guzolot
                                  Rider
                                  • 2010
                                  • 473

                                  #17
                                  rOBERTO795, no właśnie o to chodzi, że mechanik nie potrafił ustawić regulacji doładowania więc je "wyłączył". No i jakoś to teraz działa jednocześnie nie odcinając.

                                  Reasumując - trzeba pojechać do kogoś kto będzie wiedział co zrobić by regulacja działała jak trzeba i tyle?
                                  Sprzedam dom: http://www.paulinaguzek.pl/dom/
                                  ---


                                  A to moja skodzinka:
                                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?p=1470014

                                  Komentarz

                                  • przemik
                                    RS
                                    • 2012
                                    • 1610

                                    #18
                                    Mechanik... srechanik.... zamiast usunac przyczyne usunął skutek... odłączył podcisnienia i gra gitara.

                                    Reszte napisał Robert.

                                    Podłączcie podcisnienia i powtorzcie logi... 011 i 010 dynamiczną oraz 011 Basic Settings - statyczną.
                                    Przemek
                                    DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                                    A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                                    80 B3 Limo 1.6 TD SB

                                    Komentarz

                                    • Radam
                                      Classic
                                      • 2012
                                      • 1

                                      #19
                                      Witam.

                                      to ja jestem właścicielem tego "zmanipulowanego" pojazdu. Chciałem podłączyć podciśnienie, ale zauważyłem tam biało-czarny jednokierunkowy zaworek [w załączniku].

                                      nie wiem czy on tam był fabrycznie zamontowany, czy może ktoś coś zmieniał [jestem właścicielem tego 12latka od 4 lat], czy powinien być w tym przewodzie swobodny i dwukierunkowy przepływ, by włączyć podciśnienie?
                                      Załączone pliki

                                      Komentarz

                                      • przemik
                                        RS
                                        • 2012
                                        • 1610

                                        #20
                                        Ten zaworek ma tam byc...
                                        Przemek
                                        DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                                        A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                                        80 B3 Limo 1.6 TD SB

                                        Komentarz

                                        Pracuję...